2010. augusztus 30., hétfő

5. nap Zaragoza

Apa ma reggel megfagyott, olyan hideg volt az éjszaka. Magasan, a hegyek között volt a sátrunk, 1400 méteres magasságban, így nyáron is hűvös van. Ma azonban elhagytuk a hegyeket, a buszunk hosszasan kacskaringózott lefelé, mígnem elértünk egy sokkal szárazabb vidéket, kevés fával és sok búzamezővel. Itt már igazán meleg volt, mire elértünk Zaragozába. Ebben a városban sok-sok szép templom van, egy nagyon régi, római kori híd, és egy olyan gyönyörűséges palota, amilyent még nem láttam.

A falak kőből faragott csipkékkel vannak borítva, és a közepén egy narancsfákkal teli kert található.

Zaragoza városa valamikor királyok székhelye volt, nagyon szép és érdekes város. Sokat sétáltunk, lementünk az Ebro folyó partjára is, mely felett libegőkkel szállítják át a gyalogos embereket. Estére is itt maradtunk egy nagyon szép kempingben, ahol még úszómedence is van, így én a vacsora előtt úsztam is egyet. A vacsora milánói makaróni volt, melyet az Espotban szedett, a pillangók kedvencének számító oregánóval ízesítettünk.